SULIKE

SULIKE, a sulis poénok gyűjtőhelye! KÜLDJ BE TE IS: sulike.blog.hu@gmail.com

Facen is fent vagyunk

Friss topikok

PSZF, én így szeretlek!!!

2012.03.27. 08:00 D king

Nincs fehér köpenyem, nem vagyok gépész, és nem hordok bölcsésztarisznyát. A közgazdászok érthetetlen nyelvét beszélem, és rajtam kívül még több ezren értik mire gondolok, mikor azt mondom annuitás faktor. A Neptun kódom megelőzi a családnevemet és nem örülök, mikor valaki összekeveri a P$ZF-et a PSZÁF-fel. Büszkén gondolok Dr. Sztanó Imrére, a számvitel alapjainak atyjára, Dr. Csernyák László minden improprius integráljára, Veress Attila tanár úr jobb és bal kezére, a TO-s nénimre és a diákcentrumra. Szeretem a heti bulikat, a P$ZF-fórumot, a 80-as trolit, az őszi/tavaszi szünetet és a diplomám értékét. Itt élek Zugló szívében, könyvelésben mi vagyunk a császárok, és a híresztelések ellenére a sulit igenis el lehet végezni!
P$ZF, én így szeretlek!

Szólj hozzá!

Címkék: pszf

A bejegyzés trackback címe:

https://sulike.blog.hu/api/trackback/id/tr294337720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása